زمان جاري : شنبه 09 تیر 1403 - 11:01 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



قوانین انجمن
1- قوانین کلی انجمن های موسیقی



1-1- از هرگونه توهین و بی احترامی نسبت به هر گروه، خواننده، نوازنده، سبک و ... خودداری کنید.


2-1- از ایجاد تاپیک های بی ارزش، بی هدف و دارای محتوا یا عنوان تحریک کننده که نتیجه ای جز ایجاد درگیری و بحث های بیهوده ندارند خودداری کنید.

• نظرسنجی ها هم مشمول بند بالا می شوند؛ نظرسنجی های غیر جامع، بی ارزش، بی هدف و یا تحریک کننده.

• پست هایی هم که به طور صریح ناقض قوانین نیستند اما محتوای جنجال برانگیز و تحریک کننده داشته باشند، از این بند مستثنی نیستند.



3-1- از مطرح کردن هرگونه بحث و موضوعی پیرامون خواننده های زن خودداری کنید.


4-1- راهنمایی و تذکر فقط مختص تیم مدیریت می باشد، همراهان عزیز لطف کرده از دادن هر نوع تذکر به دیگر کاربران و راهنمایی آن ها خودداری کنید. چنین پست هایی در صورت مشاهده حذف خواهند شد.

• در صورت احساس نیاز و یا بروز هر مشکلی در این زمینه، از طریق پیغام خصوصی یا اعلام تخلف، به مدیریت انجمن اطلاع دهید.


5-1- همراهان عزیز لطف کنند و برای حفظ نظم از پاسخ دادن به درخواست هایی که خارج از تاپیک مرتبط و صحیح مطرح شده خودداری کنند.


6-1- از قرار دادن هر نوع لینک دانلود موسیقی در صفحه ی اصلی انجمن خودداری کنید.


7-1- ملاک تکراری بودن آهنگ ها لینک تکراریست نه آهنگ تکراری.


8-1- از لینک دادن به سایت ها و وبلاگ ها برای دانلود موسیقی یا کلیپ به هر شکل خودداری کرده و لینک فایل ها را به طور مستقیم در انجمن قرار دهید. به عبارت دیگر کاربر بدون نیاز به ورود به سایت دیگر بتواند موسیقی مورد نظر خود را دانلود نماید.

• سایت ها و مراکز File-Sharing از این بند مستثنی هستند.

• Index های کلیه ی سایت ها از این بند مستثنی هستند.


9-1- قبل از ایجاد تاپیک جدید به تاپیک های مهم (Sticky) مراجعه و سپس با استفاده از گزینه ی جستجو، در صورتی که تاپیکی در موضوع مورد نظر شما وجود نداشت، آنگاه اقدام به ایجاد تاپیک جدید نمایید.


10-1- از هرگونه درخواست در صفحه ی اصلی انجمن و شاخه ی دانلود خودداری کرده، برای درخواست ها به زیر شاخه ی درخواست موسیقی مراجعه کنید.


11-1- در صورت برخورد با فایل ها یا لینک های رمزدار (دارای Password) که رمز آن ها در پست مربوط قید نشده است، همچنین در صورت برخورد با لینک های سوخته، معیوب و یا مسدود (فـیلتـر شده)، موضوع را به طور خصوصی با نویسنده ی پست در میان بگذارید و از طرح مستقیم آن در متن تاپیک یا انجمن خودداری نمایید.

• قبل از هر چیز اطمینان حاصل کنید که اشکال کار از طرف خود شما نیست.

• در صورتی که به هر دلیل برقراری ارتباط با نویسنده ی پست مقدور نبود، می توانید موضوع را در تاپیک مربوط مطرح نمایید.


12-1- لینک ها را حتما داخل تگ Code قرار دهید.


13-1- به منظور جلوگیری از پراکندگی مطالب، هر گونه مقاله، خبر، مطلب، آهنگ و کلیپ را که مربوط به یک خواننده، گروه، نوازنده یا ... است، در تاپیک مربوط به آن شخص، گروه یا ... قرار دهید.

• در صورت قرار دادن مواردی از قبیل آهنگ، آلبوم، کلیپ، آلبوم های کامل (Full Album)، کنسرت ها و ... در تاپیک های مرتبط دیگر یا در تاپیک های جداگانه، بهتر است آدرس آن در تاپیک مربوط به آن شخص، گروه یا ... آورده شود.

• فعالیت های انجمن درخواست موسیقی، عملا مشمول این بند قرار نمی گیرند.




2- قوانین انجمن درخواست موسیقی



1-2- بخش درخواست برای تبادل آهنگ ها ایجاد شده و یک بخش صرفا مصرفی نیست. دوستانی که در این بخش درخواست می دهند سعی کنند پست های سایر دوستان را در حد توان پاسخ بدهند، همانطور که دیگران به آن ها کمک می کنند.

• ایجاد این بخش برای هیچ کاربری اعم از مدیر، همکار و کاربر فعال پاسخ گویی را اجباری نمی کند و نباید انتظار داشت که به هر درخواستی پاسخ داده شود.


2-2- از مطرح کردن درخواست آلبوم خواننده های ایرانی (چه دارای مجوز و چه بدون مجوز) به هر تعداد و تحت هر عنوان (آلبوم جدید، فول آلبوم و ...) خودداری کنید.


3-2- از مطرح کردن درخواست کلیپ تصویری (Music Video) به هر تعداد و تحت هر عنوان (تک کلیپ، کنسرت، اجرای زنده، Videography و ...) خودداری کنید.


4-2- در مورد انتخاب سایت برای آپلود کردن، آپلود کننده شخصا میتواند تصمیم بگیرد که در کجا آپلود کند و اگر مشکلی هست در پیغام خصوصی با آپلود کننده مطرح شود.


5-2- برای درخواست تک آهنگ از تاپیک های موجود استیکی استفاده کرده و تاپیک جدید ایجاد نکنید.

• تک آهنگ الزاما یک آهنگ نیست، 4 آهنگ و یا کمتر از آن تک آهنگ محسوب می شود.


6-2- برای درخواست آلبوم (یکی یا بیشتر) و یا در صورتی که از یک خواننده بیش از چند آهنگ (5 تا و بیشتر) درخواست دارید یک تاپیک جدید باز کنید.
مهم نیست که آلبوم چند آهنگ داشته باشد.


• برای درخواست تمام آهنگ های یک خواننده، تاپیک مجزا ایجاد کنید. مهم نیست که تعداد کل آهنگ های آن خواننده چقدر باشد.

• برای هر خواننده (Artist) یک تاپیک جدا ایجاد کنید.



7-2- درخواست های مطرح شده باید واضح و عاری از هر نوع ابهامی باشند.

• برای تک آهنگ ها ذکر حداقل نام خواننده (Artist) و نام آهنگ (Title) ضروریست.

• برای آلبوم ها ذکر حداقل نام خواننده (Artist) و نام آلبوم (Album Title) ضروریست.

• موارد استثنا باید در تاپیک های مربوط و با کامل ترین مشخصات ممکن درخواست شوند. به طور طبیعی پاسخ گرفتن این درخواست ها از احتمال کمتری برخوردار است.

• درصورت عدم وجود مشخصات کامل یک درخواست، قبل از هر چیز مشخصات آن را در تاپیک مربوط درخواست کنید.


8-2- از تکرار درخواست ها خودداری کنید.




3- قوانین انجمن دانلود موسیقی

a
1-3- از قرار دادن لینک دانلود آلبوم خواننده های ایرانی (چه دارای مجوز و چه بدون مجوز) به هر تعداد و تحت هر عنوان (آلبوم جدید، فول آلبوم و ...) خودداری کنید.


2-3- از قرار دادن لینک دانلود کلیپ تصویری (Music Video) به هر تعداد و تحت هر عنوان (تک کلیپ، کنسرت، اجرای زنده، Videography و ...) خودداری کنید.


3-3- برای قرار دادن آلبوم های فشرده شده (Rar، Zip، 7z و ...) از تاپیک مرتبط استفاده کرده و برای آلبوم هایی که آهنگ های آن به صورت لینک های جداگانه هستند، تاپیک جدید باز کنید.

• Soundtrack ها (موسیقی متن فیلم، بازی یا ...) مستثنی از بند فوق می باشند. برای قرار دادن آن ها فقط از تاپیک مرتبط استفاده کنید.




و در آخر؛

مدیر خود باشیم...



مهم: احتمال تغییر قوانین وجود دارد...