loading...
دانلود اهنگ جدید | رادیو جوان | دانلود موزیک جدید | رادیو جوان | بهترین سایت موزیک
آخرین ارسال های انجمن
علیرضا افضلی بازدید : 362 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید زیبای خشایار اعتمادی به نام برو ای رفتنی من

http://uploadax.com/images/24164860000719118929.jpg

دانلود با کیفیت 128kbps

خشایار اعتمادی - برو ای رفتنی من

متن آهنگ جدید خشایار اعتمادی به نام برو ای رفتنی من :
مثل ابر دلم گرفته مثل بارون خیسه خیسم
یه قلم دستم گرفتم گریه هام و می نویسم
تن به هر راهی سپردم به تو اما نرسیدم
از نگاه خسته ی من دیگه پیداست که بریدم
برو ای رفتنی من لحظه هات و نده از دست

منه آشنا ترینت دیگه فردا یه غریبست

این قراره روزگاره تو یه آرزو بمونی
جون دل کندن ندارم تو برو شاید بتونی
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی به نام برو ای رفتنی من
♫♫♫♫♫♫
اولین واژه ست رو لب هام اما آخرین کلامه
این خداحافظی من ظاهرش مثل سلامه
خظ پایان من و تو روی چندتا خط نوشته
خوب به این نامه نگاه کن دست خط سرنوشته
برو ای رفتنیه من لحظه هات و نده از دست
من آشنا ترینت دیگه فردا یه غریبست
این قراره روزگاره تو یه آرزو بمونی

جون دل کندن ندارم تو برو شاید بتونی


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1115
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 260
  • بازدید امروز : 625
  • باردید دیروز : 551
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 625
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 82,619
  • بازدید کلی : 1,964,637