loading...
دانلود اهنگ جدید | رادیو جوان | دانلود موزیک جدید | رادیو جوان | بهترین سایت موزیک
آخرین ارسال های انجمن
علیرضا افضلی بازدید : 443 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام قهوه ی قجری + متن آهنگ

دانلود آهنگ قهوه ی قجری با صدای محسن چاوشی

Download New Music Mohsen Chavoshi Called Ghahve Ghajari

 

 

دانلود آهنگ ۳۲۰

محسن چاوشی – قهوه ی قجری

دانلود آهنگ ۱۲۸

محسن چاوشی – قهوه ی قجری

.

متن آهنگ جدید محسن چاوشی به نام قهوه ی قجری

گاهی بهانه ی هوسی باشم یا پشت میله ی قفسی باشم من راضی ام به هرچه تو میخواهی ترجیح میدهی چه کسی باشم من خام بودمو تو پُرم کردی با اینکه از تو خاطره ام خالیست مردی که رو به روی تو می خواند جز یک نوار پُر شده چیزی نیست..

دیوار دور خانه ی من چینیست دارو ندارم آنچه که می بینیست غیر از خودت که واقعیت داری هر آنچه دیدم همه تزئینیست من یوسفم که برای تماشایت با حبس با توطئه میسازم هر روز پیش چشم برادر ها خود را درون چاه می اندازم

  ♫♫♫

من سال های سال از این خانه بیرون نرفته ام که تو برگردی یک بار هم که آمده ای مارا مهمان به قهوه ی قجری کردی..

دیوار دور خانه ی ما چینیست دارو ندارم آنچه که می بینیست من عاشق تویی شده بودم که تنها ، تنها ، تنها ، تنها ..

دیوار دور خانه ی من چینیست دار و ندارم آنچه که می بینیست غیر از خودت که واقعیت داری هر آنچه دیدم همه تزئینیست از هرشب ِ بدون تو بیزارم از وهم ها و اینهمه انکارم این حرف ها نشانه ی سودا نیست من حدس میزنم که جنون دارم..

من حدس میزنم که جنون . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1115
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 439
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 7,804
  • بازدید سال : 60,321
  • بازدید کلی : 1,942,339