loading...
دانلود اهنگ جدید | رادیو جوان | دانلود موزیک جدید | رادیو جوان | بهترین سایت موزیک
آخرین ارسال های انجمن
علیرضا افضلی بازدید : 313 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یاحقی به نام داشتم گریه می کردم


http://www.uploadax.com/images/14276377589667234819.jpg
128kbps
متن ترانه:

منمو جای خالیت
تو این اتاق سردم
تا قبل از این ترانه
داشتم گریه میکردم
از تو چه پنهون شبا
با گریه آروم میشم
حس می کنم دوباره
تو بر می گردی پیشم
تو خلوت شبونم
دنبال یه بهونم
به فکر تو بیوفتم
هنوز همون دیوونم
باز دوباره شروع شد
رو گونه های سردم
هیچ شبی مثل امشب برات گریه نکردم

 

بعد تو ناشناسم
با هر کسی که داشتم
هر چی برام عزیز بود
پیش تو جا گذاشتم
بعد تو از روزگار
همین شده نصیبم
از وقتی رفتی بی تو
تو این شهر یه غریبم

منمو جای خالیت
تو این اتاق سردم
تا قبل از این ترانه
داشتم گریه میکردم
از تو چه پنهون شبا
با گریه آروم میشم
حس می کنم دوباره
تو بر می گردی پیشم
تو خلوت شبونم
دنبال یه بهونم
به فکر تو بیوفتم
هنوز همون دیوونم
باز دوباره شروع شد
رو گونه های سردم
هیچ شبی مثل امشب برات گریه نکردم

منمو جای خالیت
تو این اتاق سردم
تا قبل از این ترانه
داشتم گریه می کردم
از تو چه پنهون شبا
با گریه آروم میشم
حس می کنم دوباره
تو بر می گردی پیشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1115
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,975
  • بازدید ماه : 1,497
  • بازدید سال : 54,014
  • بازدید کلی : 1,936,032